بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

به پاس احترام به همه دفتر نقاشی ها ...

 

 

 

بسم الله العلیم   

 

 

پیشنوشت : به پاس احترام به همه دفتر نقاشی ها ، فوتوشاپ در مقابل مداد های تو کم آورد ...  

 

 

طرح نوشت : برای این بار ، دستانم یاد دفتر نقاشی تو را کرد ... یاد آن روزی که پای تخته ،نام بچه های شلوغ و ساکت را می نوشتی و آقای معلم ، با چوبی که در دست داشت ، ما را به باد کتک می گرفت ... می خواستم یک روز عقده هایم را سر کلاس با چسپاندن آدامس روی صندلی او ، خالی کنم ... می خواستم موتورش را پنچر کنم ... اما امروز شیرینی آن ضرب چوب های او را که «احلی من العسل» بود را حس می کنم ... و می نویسم : 

معلم عزیزم ، روزت مبارک ... 

 

  

پا نوشت طرح : ببخشید مرا ، که اینبار از فاز دوئل ، به در آمدیم و کمی خندیدیم ... بگذارید به حساب بچگی'مان ... 

  

محتاج دعاییم ... یاعلی ...

 .......................................................................................................................  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست ماهان سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 17:03

سلام داداش حالا دیگه ما شدیم بچه فزول .....

اشکال نداره ....

به هم میرسیم...

پوستر ایرانی یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28 http://iranianposter.blogfa.com

حالا ما خوب هستیم یا بد؟!

شما سرور مایی ...

رضوان شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 22:58 http://rezvan8.mihanblog.com

ایده خیلی جالبی بود
دستت طلا

خواهش می کنم عزیزم ...
به پای طرح های شما نمیرسه ...

همسنگر شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 19:21 http://ayandeh-entezar.blogfa.com

میلاد حضرت فاطمه الزهرا پیشاپیش مبارک

همچنین بر شما هم مبارک باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد