بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

شعور حسینی + شور حسینی



یا ذَالْاِحْسانْ بِحَقِّ الْحُسَیْن




- پیشنوشت :

عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد ... کوشش کنیم حسین دل به دست یزید نفس تشنه لب ، شهید نشود .... گناه یعنی ، خداحافظی با حسین (ع) ...

«شهید سید مرتضی آوینی»


- کمی با این پست :

بچه های سایبری توی این پست ، سعی کردند ،علاوه بر طراحی های گرافیکی خودشون ،  تا حدی به رسالت روی آب خودشون بپردازند ... توی این پست ، یک درسنامه 40 صفحه ای رو در وبلاگ خودمون قرار دادیم ... که با کوشش حجت الاسلام و المسلمین مجید جعفر پور جمع آوری شده ... لازم به تعریف نیست ، ولی این درسنامه سعی کرده ، در سطوری هر چند کوتاه ، ولی کامل به بیان عقیده شیعه ، از مصادر قرآنی و هم اهل تشیع و هم اهل سنت بپردازه ...



برای دانلود  کتاب کلیک کنید ....

امام حسین ...



بسم الله



پیشنوشت : عشق فقط یک کلام ..... حسین علیه السلام
بعد نوشت : این طرح رو تقدیم می کنم به همه عاشقای ابا عبدالله الحسین ...



برای دانلود بک گراند ، در اندازه اصلی ، روی تصویر بالا کلیک کنید ....


 کمی بی ربط :
داشت نماز می خواند ، سلام نماز را که داد ، نفهمید چند رکعت خوانده ... زیر لب گفت ، خدایا گناه من نیست ، تقصیر لیلی است ... بلند شد ... که دوباره نماز بخواند ... این بار توی قنوت نمازش گفت : پناه می برم به خدا ، از روی لیلی ...
...................................................................................................................................


دوش دلی می گفت :

یه ده شبی با رفقا ، زائر کربلا بودیم .........به درد عشق و عاشقی اسیر و مبتلا بودیم
میون هیئتت عزا ، رفتیم تا بین الحرمین ........گفتیم با اشک و سوز دل ، السلام علی الحسین
امشب ولی توی دلم نمی دونم چه خبره ؟ ..... این دل سرگشته من آخه کجا در به دره ؟
نمی دونم کجا برم ، حیرون سرگشته شدم .... به تیغ حزن تو حسین آقا منم کشته شدم
یه ده شبی تو روضه هات ، قفل دلم وا شده بود .... تو صحن بی تاب دلم هیئتی بر پا شده بود
سینه زنی تو هیئتت برای من آبرو شد .... با هر دفعه ذکر حسین صحن دلم زیر و رو شد
اگه یه روز تموم بشه تو شهرمون عزای تو ..... تو دل من تا به ابد ، محرمه برای تو
هرشب میام تو هیئتت تا حاجتی ازت بخوام ....تو روضه هات گُر می گیرم،یادم میره که چی میخوام
اما حالا می خوام بگم دلم پر از درده آقا .... دیگه دارم دق می کنم ، بزار بیام به کربلا
عقده دل به کی بگم ، کجا برم من ای خدا ...... کاشکی می شد پر بگیرم ، برم پیش امام رضا
تا به دل سیاه من امام رضا نگاه کنه ..... با نگاه مهربونش دلم رو کربلا کنه
خوب می دونی حاجت من ،معرفت و عشق شماست ..... هر جایی اسمتون باشه ، اونجا برام کرببلاست
از زمونه خسته شدم ، آقا دلم تنگه برات ...... امید و دلخوشی من بسته به یک گوشه نگات
خوب می دونی خیلی بدم ، نامه من پر از خطاست .... تموم دارایی من ، فقط ولایت شماست
تا نفسی تو سینه هست، به عشق بین الحرمین ..... با هر نفس داد می زنم ، روحی له الفداه حسین

و محرم ....



به نام خدای حسین ...



پیشنوشت : هنوز نیست باورم ، که من محرم را دیده ام ؟ یا دارم خواب می بینم ...



بعد نوشت : دلم برای تو حرف ها دارد ... سوالاتی برای دلم پیش آمده حسین جان ... هنوز جوابش را نیافته است ... یکی از آن سوالات ، عشق به تو'ست ... هنوز جوابی برایش پیدا نکردم ... فقط حرارتش بر دلم مانده ... هرچه هست ، خیال نیست ... وهم نیست ... خاموش هم نمی شود ... 


قبل از طرح : آقا جان ، بتاب بر ما ؛ که کاسه هامان خالی'ست ... تو مرحمت کن ارباب ...



کمی در مورد طرح :  

می توانید این طرح رو برای اطلاعیه و پوستر حسینیه ها و تکایا ، استفاده کنید ... استفاده از این طرح ، با ذکر منبع ، برای همه آزاد است ... برای دانلود ، روی عکس کلیک کنید ...





طراحی دو لوگو ....




بسم الله


پیش نوشت : خدا رو شاکر هستم که این لیاقت رو به من داد که بتونم دو تا لوگو  رو 

طراحی کنم ، و همچنین روی وبلاگ بزارم ...



این لوگو رو به سفارش ، کانون فرهنگی کوثر ولایت ، طراحی کردم ...

(تمامی حقوق این طرح برای کانون کوثر ولایت محفوظ می باشد و هرگونه استفاده تجاری از این لوگو ، شرعاً جایز نمی باشد)




این لوگو رو به سفارش مرکز تحقیقات علوم اسلامی ، برای نشریه سلسبیل ، طراحی کردم...

(تمامی حقوق این طرح برای مرکز تحقیقات علوم اسلامی محفوظ می باشد و هرگونه استفاده تجاری از این لوگو ، شرعاً جایز نمی باشد)


..................................................................................................................................


دلم با نوای کاروان نوشت :


باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتماست


باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین
بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظماست


این صبح تیره باز دمید از کجا کزو
کار جهان و خلق جهان جمله درهماست




در آخر : ارباب جان ،تو از خدا بخواه که به عمرم برکت بده ، که بتونم جوونیم رو فدای اهل بیت کنم  ...