بچه های سایبری

داد و دود

بچه های سایبری

داد و دود

دلم برا حرمت پر میزنه....

میلاد امام رضا (علیه السلام) رو به همه شیعیان عاشق تبریک عرض میکنم....... 

  

......عیدتون مبارک......  

   

 آقا جان دست مرا هم بگیر.........

 

 برای دانلود سایز اصلی کلیک کنید...

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

دل نوشت :  

  

 ای حرمت ملجأ درماندگان......................دور مران از در ، و راهم بده 

 

آقا جان .........

 

لایق وصل تو که من نیستم ......................اذن به یک لحظه نگاهم بده  

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 13:58 http://tanori1215.blogfa.com/

بیایان در بیابان گرگ شد هر کوه صیادی
چقدر آهوی زخمی در شبستان تو می چرخد
قزوه
میلاد ضامن آهو علی بن موسی الرضا مبارک
تنوری باشید

سلام همسنگر.
طرح شما که خیلی زیبا تر هست.
خیلی عالی بود. دستت برسه به ضریح.
یا علی بن موسی الرضا(ع)

شما لطف داری عزیز ....

انشالله .....

انشالله آقا همه بچه سایبری ها رو کربلا مهمون کنه ....
خدایی دلم واسه حرم خیلی تنگ شده ....

ثاقب یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:25 http://saagheb.blogsky.com

سلام داداش
طرحت رو دانلود کردم .
انشاالله همیشه در پناه امام عصر موفق و پیروز باشی .

همچنین شما عزیزم.....

واسه منم دعا کن.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد